Anulowanie i zwroty
Zwroty i reklamacje
Informujemy, że przypadku odmowy przyjęcia przesyłki pobraniowej, sprzedawca ma prawo domagać się odbioru zakupionego towaru, opłacenia go oraz zwrotu poniesionych przez niego kosztów przesyłki oraz przesyłki zwrotnej, zgodnie z art. 471 Kodeksu cywilnego.
Reklamacje
W celu złożenia reklamacji, skontaktuj się z nami telefonicznie lub napisz na adres e-mail: sklep@golebimarket.pl kontakt@daflor.pl, a następnie postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy i numeru produktu oraz przyczynę reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz rachunkiem/kopią faktury zakupu.
Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Gołębi Market
MPM Patryk Machtyl
ul. Wesoła 36
42-202 Częstochowa
Koszty przesyłki pokrywa Kupujący.
Reklamacje rozpatrywane są do 30 dni od otrzymania reklamowanego towaru.
FORMULARZ REKLAMACJI
Imię: ……………………………………………….. …………………., dn. ………………….
Nazwisko: …………………………………………
Adres: ………………………………………………
e-mail: …………………………………….
nr tel.: ……………………………………..
Reklamuję towar:
1. Nazwa:……………………………………….
2. Data zakupu: ………………………………
3. Powód i data wystąpienia wady: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy skontaktuj się z nami telefonicznie lub napisz na adres e-mail: sklep@golebimarket.pl kontakt@daflor.pl, a następnie zwrócić zakupiony u nas produkt: wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Gołębi Market
MPM Patryk Machtyl
ul. Wesoła 36
42-202 Częstochowa
Zwracany towar powinien być w stanie nienaruszonym i dobrze zabezpieczony, aby nie doszło do uszkodzenia w trakcie transportu.
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria, gratisy oraz dokument zakupu – paragon lub fakturę.
Koszty przesyłki pokrywa Kupujący.
Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni roboczych od otrzymania zwracanego towaru.
………………………………………… …………………., dn. ………………….
…………………………………………
…………………………………………
imię, nazwisko i adres konsumenta
………………………………………………………………………
………………………………………………………………………
nazwa banku i nr konta bankowego
Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy nr … …………………… zawartej dnia ……………………….. dotyczącej zakupu towaru:
1. ……………………………………………
2. …………………………………………………….
3. …………………………………………………….