DAFLOR

Anulowanie i zwroty

Zwroty i reklamacje

Informujemy, że przypadku odmowy przyjęcia przesyłki pobraniowej, sprzedawca ma prawo domagać się odbioru zakupionego towaru, opłacenia go oraz zwrotu poniesionych przez niego kosztów przesyłki oraz przesyłki zwrotnej, zgodnie z art. 471 Kodeksu cywilnego.

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji, skontaktuj się z nami telefonicznie lub napisz na adres e-mail: sklep@golebimarket.pl    kontakt@daflor.pl, a następnie postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy i numeru produktu oraz przyczynę reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. 

Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz rachunkiem/kopią faktury zakupu.

Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Gołębi Market 
MPM Patryk Machtyl
ul. Wesoła 36
42-202 Częstochowa

Koszty przesyłki pokrywa Kupujący.

Reklamacje rozpatrywane są do 30 dni od otrzymania reklamowanego towaru.

                                                    FORMULARZ REKLAMACJI

Imię: ………………………………………………..                                       …………………., dn. ………………….

Nazwisko: …………………………………………

Adres: ………………………………………………

e-mail: …………………………………….

nr tel.: ……………………………………..

Reklamuję towar:

1. Nazwa:……………………………………….
2. Data zakupu: ………………………………
3. Powód i data wystąpienia wady: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

…………………………
 
podpis konsumenta

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy skontaktuj się z nami telefonicznie lub napisz na adres e-mail: sklep@golebimarket.pl   kontakt@daflor.pl, a następnie  zwrócić zakupiony u nas produkt: wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Gołębi Market 
MPM Patryk Machtyl
ul. Wesoła 36
42-202 Częstochowa

Zwracany towar powinien być w stanie nienaruszonym i dobrze zabezpieczony, aby nie doszło do uszkodzenia w trakcie transportu.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria, gratisy oraz dokument zakupu – paragon lub fakturę.

Koszty przesyłki pokrywa Kupujący.

Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni roboczych od otrzymania zwracanego towaru.

 
 
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

…………………………………………                                        …………………., dn. ………………….

…………………………………………

…………………………………………

imię, nazwisko i adres konsumenta

………………………………………………………………………

………………………………………………………………………
nazwa banku i nr konta bankowego

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy nr … …………………… zawartej dnia ……………………….. dotyczącej zakupu towaru:
1. ……………………………………………
2. …………………………………………………….
3. …………………………………………………….

…………………………
 
podpis konsumenta